Huomenta!

Enää yksi herätys ja mä jään lomalle :) Ja mä olen loman tarpeessa... HUH! Tulee joka yö kuhnattua niin myöhään näissä tonttuhommissa, että unitunnit jäävät turhan vähäisiksi. Ja sitten tulee pöpperöisestä tontusta homelo, joka hukkaa tavaroita :( Minä olen hukannut SAY7:lle hankkimani joululahjan ja uutta ei ehdi jouluksi saada. Tämä tonttu on surullinen ja joutuu soveltamaan eikä se ole sama asia, kun olin niin suunnitellut tätä täsmäiskua. No, vielä on tämä päivä aikaa kaivaa muistilokeroita.

Hymy huulille kuitenkin näillä kalentereilla :)  Myyltä ja Vilijonkalta sain pakettikorttiluukun, jossa oli ...

2152202.jpg

ihanainen hÄnglar-pakettikortti :)) Kiitos, tytöt!

Ja minä tein heille lumiukkokortin

2152203.jpg

Yllä eestä ja alla takaa :)

2152204.jpg

Piia ilahdutti minua, sanomattakin selvää ;) upealla, mustavalkoisella vintagekortilla :)

2146668.jpg

Ja Piia sai minulta Pysselitonttuja

2146672.jpg

Mukavaa keskiviikkopäivää!

Oliveria