Huomenta!

Ihan hirvittävän myöhään aukeaa tänään luukut vaikka olen noussut jo puoli viideltä... Hanne toivotteli minulle tämän aamun Lorukalenterin luukussa "ressitöntä joulunodotusta", mutta kyllä joku pieni stressinpoikanen taitaa riivata, kun tuohon aikaan nousee ;)

Ensimmäiset pakettikorttiluukut avattiin Myyn ja Vilijonkan kanssa - aivan ihana MoreheadEnkeli :)

Photobucket

Harjoittelin samalla tuon Photbucketin kuvankäsittelyä - laittakaa meiliä tai kommenttia Myy ja Vilijonkka , jos halutte esille perinteisemmän kuvan :) Kortti on siis tuo keskustan ihana piparireunainen enkeli :)

Minä tein vintagehenkisen kortin - ensin eestä

2141076.jpg

ja sitten takaa :)

2141074.jpg

Mitäs meidän ATCkalenteri sanoo tänään... Piian  tekemästä luukusta kaunis mustavalkoinen, joulukuusiaiheinen kortti :)

2141110.jpg

ja minun korttini Piialle:

2141115.jpg

Mukavaa lauantaita - mä menen jatkamaan leipomuksia. Kohta tulee pari pientä tytöntylleröä päiväksi leipomaan mun kanssa ja loppusuku sitten neljältä niitä leipomuksia naattimaan :) Juhlitaan niitä Kuopuksen synttäreitä <3

Oliveria